dilluns, 28 de desembre del 2009

Últim dia!

Últim dia de recitacions i debats, a l'assignatura de COED.
Entre les recitacions, cal destacar la meva: l'aneguet lleig.
Dificultat afegida, si una companya, justament la que en l'ordre alfabètic va abans meu, que realitzà el mateix conte que jo.
Quin nivell vam poder apreciar, quins poemes, monolegs i contes més interessants i elaborats, quines interpretacións acompanyaven a aquests!
M'agradaria recalcar, un poema anomenat Catalunya de la nostra companya Vanessa. Personalment, em va ficar els pels de punta! molt bona interpretació, to de veu, expressió gestual, etc.
Crec què, encara que la nostra ideologia política no sigui potser, la mateixa que la del poema, a tots ens va impressionar.
Per finalitzar, l'últim debat de tots: Religió a les aules.
Tema molt interessant, i encara que els espactadors podíem ser partidaris, o no partidaris, van elaborar preguntes i respostes molt reflectives, que fan dubtar i mantindre's ben informat per a les pròximes decissions que els governants puguin decidir.